Växeltjänst för företag
Allmänt

Växeltjänst för företag

Det finns många goda anledningar till att skaffa en bra växeltjänst till sitt företag. Dels kan du vara säker på att all telefoni sköts professionellt av duktiga och serviceinriktade telefonister samtidigt som du kan fokusera din tid och energi på annat.

Idag är det mycket vanligt att outsourca sin växeltjänst till ett extern callcenterbolag och det finns flera aktörer på marknaden.

Vilken aktör ska man välja?

Att veta vilket företag man ska anlita för telefonin på arbetsplatsen är inte alltid det enklaste. Sveriges ledande callcenter och telefonväxel företag är Wecall, som förutom rena telefonväxel- och tjänster även arbetar med B2B telemarketing och marknadsundersökning i syfte att påverka och bearbeta kunder.

Här har man omkring 25 anställda, med specialutbildade telefonister som behärskar flera språk, och utöver svenska kan du får din växeltjänst på spanska, engelska, norska, finska. Det är dina behov och finansieringsmöjligheter som styr lösningen och du kan välja att antingen köpa en egen växel eller hyra en plats i växeln.

Wecall arbetar idag med kunder i Sverige och delar av Europa, och med såväl små som stora företag.

Fördelarna med växeltjänst

Tack vare att ha en bra tillgänglighet på telefon minskar du risken att förlora viktiga affärer på grund av bristande svarsservice eller långa telefonköer – något som ett av tre företag råkar ut för.

En bra växeltjänst visar också för dina kunder att de är viktiga. Den som ringer till ditt företag kan alltid få svar och information även när du inte är på plats eller inte har tid.

9 maj, 2017

About Author

admin


Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Arkiv